Všeobecné obchodní podmínky a základní informace o podmínkách ochrany osobních údajů

Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují užívání webových stránek www.klubvyzivy.cz třetími osobami (uživateli), (dále jen „Podmínky“).

Před užitím webových stránek www.klubvyzivy.cz je potřeba se nejprve seznámit s těmito Podmínkami. 

1.      ÚVODEM

1.1.       Vlastníkem a provozovatelem webových stránek www.klubvyzivy.cz je Veronika Tkáčiková, IČO 22450254, se sídlem Sluneční stráň 831, Stará Ves nad Ondřejnicí (dále jen „Provozovatel“), která je oprávněna v souladu s právními předpisy k jejich šíření. 

1.2.       Jakékoliv další šíření obsahu webové stránky www.klubvyzivy.cz pro jinou než osobní potřebu, zejména formou kopírování či dalšího zpracování bez předchozího písemného souhlasu Provozovatele jsou zakázány. Poruší-li takto uživatel webové stránky www.klubvyzivy.cz tento zákaz a Provozovateli tímto vznikne újma, vzniká straně poškozené nárok na náhradu škody ve smyslu ust. § 2913 an. zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.

1.3.       Na webových stránkách www.klubvyzivy.cz mohou být data, která jsou výsledkem činnosti třetích osob, které jsou jejich autory. Na tato data se aplikují platné právní předpisy, zejména nesmí být tento obsah šířen, kopírován či měněn.

1.4.       Obsah webových stránek www.klubvyzivy.cz je mmj. informativního charakteru. Jejich provozováním Provozovatel neposkytuje odborné lékařské rady týkající se výživy ani jiné nutričně terapeutické služby ve smyslu českých právních předpisů. Provozovatel neodpovídá za správnost či úplnost obsahu stránek www.klubvyzivy.cz, a z toho vyplývající jakékoliv újmy vzniklé v souvislosti s používáním webových stránek www.klubvyzivy.cz. Každý uživatel bere na vědomí, že obsah webových stránek www.klubvyzivy.cz slouží k seznámení uživatelů se zkušenostmi trenérů a jiných uživatelů především vztažených k programům Herbalife pro regulaci váhy. Tyto programy pro regulaci váhy zahrnují mmj. vyváženou stravu, pravidelné cvičení a vhodný příjem tekutin, v případě potřeby výživové doplňky a vhodný odpočinek. Individuální výsledky se budou lišit. Produkty nejsou určeny k diagnostice, léčbě, odstranění ani prevenci chorob.

1.5.       Provozovatel si vyhrazuje právo kdykoliv, a to i bez předchozího upozornění měnit či odstraňovat obsah webové stránky www.klubvyzivy.cz. Provozovatel dále nenese odpovědnost za obsah vytvořený uživateli jako komentář či příspěvek do diskuze a vyhrazuje si právo odstranit nevhodné komentáře.

Podmínky e-shopu webové stránky www.klubvyzivy.cz (dále jen „Web“)

2.      NĚKTERÉ DEFINICE

2.1.       Cena je finanční částka, kterou budete hradit za Členství;

2.2.       Členství je zpřístupnění části obsahu Webu.

2.3.       DPH je daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů;

2.4.       Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na Cenu;

2.5.       Objednávka je Váš závazný návrh na uzavření Smlouvy o koupi Členství s Provozovatelem;

2.6.       Provozovatel/My je provozovatel Webu jak je uvedenou na začátku těchto Podmínek, označený ve smlouvě jako prodávající;

2.7.       Trenér  je osoba, která Členům poskytuje výživový program Herbalife;

2.8.       Uživatelský účet je účet zřízený na základě Vámi sdělených údajů, jež umožňuje uchování zadaných údajů a uchovávání historie zakoupených Členství a uzavřených Smluv;

2.9.       Vy jste osoba nakupující na Webu (dále jen „Člen“), právními předpisy pro účely Smlouvy označovaná jako kupující;

3.             Obecná ustanovení a poučení

3.1.       Koupě Členství je možná jen přes Web.

3.2.       Při nákupu Členství je Vaše povinnost poskytnout nám všechny informace správně a pravdivě. Informace, které jste nám poskytli v Objednávce budou považovány za správné a pravdivé.

3.3.       Web umožňuje Členům přidávat komentáře k určeným částem obsahu. Komentáře jsou námi moderovány, a u každého komentáře je informace o jeho autorovi.

4.             UZAVŘENÍ SMLOUVY

4.1.       Smlouvu s námi je možné uzavřít pouze v českém jazyce.

4.2.       Smlouva je uzavírána na dálku prostřednictvím Webu, přičemž náklady na použití komunikačních prostředků na dálku hradíte Vy. Tyto náklady se však nijak neliší od základní sazby, kterou hradíte za používání těchto prostředků (tedy zejména za přístup k internetu), žádné další náklady nad rámec Ceny nemusíte očekávat. Odesláním Objednávky souhlasíte s tím, že byly využity prostředky komunikace na dálku.

4.3.       K tomu, aby bylo možné Smlouvu uzavřít, je třeba, abyste na Webu vytvořili Objednávku. Objednávka vyžaduje následující údaje:

a)        Výběr Členství;

b)        Informace o Ceně, množství a způsob platby;

c)        Vaše identifikační a kontaktní údaje sloužící k tomu, abychom mohli řádně aktivovat příslušné Členství, zejména tedy jméno, příjmení, doručovací adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu.

4.4.       Po odeslání Objednávky je zobrazeno Potvrzení objednávky se zadanými údaji. Po provedení kontroly prostřednictvím stisku tlačítka „Objednat s povinností platby“ Objednávku dokončíte. Stiskem tlačítka potvrzujete Váš souhlas s těmito Podmínkami a se zpracováním Vašich osobních údajů. Po stisku tlačítka „Objednat s povinností platby“ budou všechny vyplněné informace odeslány přímo nám.

4.5.       Vaši Objednávku Vám v co nejkratší době poté, kdy nám bude doručena, systém potvrdí zprávou odeslanou na Vaši e-mailovou adresu zadanou v Objednávce. V Potvrzení bude shrnutí Objednávky. Potvrzením Objednávky dochází k uzavření Smlouvy. Po zaplacení Ceny Vám bude zprávou odeslanou na Vaši e-mailovou adresu zadanou v Objednávce zaslána faktura a následně přístupové údaje k Členství.

4.6.       Mohou nastat i případy, kdy nebude možné Objednávku potvrdit. Jedná se zejména o situace, kdy Členství není dostupné nebo o technické důvody. V případě, že nastane jakýkoli důvod, pro který  nebude Objednávka potvrzena, kontaktujte nás prostřednictvím kontaktního e-mailu, popřípadě telefonicky. Obratem prověříme tento Váš případ.

4.7.       V případě, že v rámci Webu nebo v Objednávce bude uvedena zjevně chybná Cena, vyhrazujeme si právo Členství zrušit nebo neaktivovat, a to i v případě, kdy jste obdrželi potvrzení Objednávky, a tedy došlo k uzavření Smlouvy. V takové situaci Vás obratem kontaktujeme s návrhem nové Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Nová Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy nabídku potvrdíte. Za zjevnou chybu v Ceně se považuje například situace, kdy u Ceny chybí či přebývá cifra.

4.8.       V případě, kdy dojde k uzavření Smlouvy, Vám vzniká závazek k zaplacení Ceny.

5.             Uživatelský účet

5.1.       Na základě Vaší registrace na Webu můžete přistupovat do svého Uživatelského účtu.

5.2.       Při registraci Uživatelského účtu je Vaše povinnost uvést správně a pravdivě všechny zadávané údaje a v případě změny je aktualizovat.

5.3.       Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Ohledně těchto přístupových je Vaší povinností zachovávat mlčenlivost a nikomu tyto údaje neposkytovat. V případě, že dojde k jejich zneužití, neneseme za to žádnou odpovědnost.

5.4.       Uživatelský účet je osobní, a nejste tedy oprávněni umožnit jeho využívání třetím osobám.

5.5.       Váš Uživatelský účet může být zrušen, a to zejména v případě, nebudete-li využívat program svého Trenéra, či v případě, kdy porušíte své povinnosti dle Smlouvy.

5.6.       Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení.

6.             CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY, VÝHRADA VLASTNICKÉHO PRÁVA

6.1.       Cena je vždy uvedena na Webu, v návrhu Objednávky a samozřejmě ve Smlouvě. V případě rozporu mezi Cenou uvedenou na Webu a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky se uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, která bude vždy totožná s cenou ve Smlouvě.

6.2.       Cena je uvedena včetně DPH včetně veškerých poplatků stanovených zákonem.

6.3.       Platba Ceny následuje po uzavření Smlouvy a před aktivováním Členství. Úhradu Ceny můžete provést následujícími způsoby:

a)      Bankovním převodem. Informace pro provedení platby Vám zašleme v rámci potvrzení Objednávky.

b)      Kartou online. V takovém případě probíhá platba přes platební bránu Stripe nebo GoPay, přičemž platba se řídí podmínkami té které platební brány, které jsou dostupné na adrese: www.stripe.com, www.gopay.com.

6.4.       Faktura bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení Ceny a bude zaslána na Vaši e-mailovou adresu.

6.5.       K aktivaci Vašeho Členství dojde až poté, co zaplatíte Cenu. V případě platby bankovním převodem je Cena zaplacena připsáním na náš účet, v ostatních případech je zaplacena v okamžik provedení platby.

7.             PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

7.1.       Zaručujeme funkčnost a přístupnost Členství na Webu následovně:

a)      Členství odpovídá ujednanému popisu, druhu, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;

b)      je vhodné k účelu, pro který ho požadujete a s nímž souhlasíme;

c)      je dodáno s potřebným vysvětlením možností využití;

d)      je vhodné k účelu, k němuž se Zboží tohoto druhu obvykle používá;

7.2.       Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b Občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

7.3.       Budete-li mít za to, že Členství má vadu, zejména že nesplňuje závazek dle 6.1, můžete nám takovou vadu oznámit a uplatnit práva z vadného plnění zasláním sdělení na kontaktní e-mail. V uplatnění práva z vadného plnění je třeba zvolit, jak chcete vadu vyřešit, přičemž tuto volbu nemůžete následně změnit. Vaši reklamaci vyřídíme v souladu s Vámi uplatněným právem z vadného plnění.

7.4.       Má-li Členství vadu, máte následující práva:

a)      na odstranění vady úpravou Členství, nebo

b)      zpřístupněním ujednaného obsahu části Webu;

7.5.       Dále máte právo na:

a)      přiměřenou slevu z Ceny; nebo

b)      odstoupení od Smlouvy,

jestliže:

a)      odmítneme vadu odstranit nebo ji neodstraníme v souladu s právními předpisy;

b)      se vada projeví opakovaně,

c)      je vada podstatným porušením Smlouvy.

7.6.       Právo na odstoupení od Smlouvy nenáleží v případě, je-li vada Členství nevýznamná.

7.7.       V případě, že je vada způsobena Vaším zaviněním, práva z vadného plnění Vám nenáleží.

7.8.       Při uplatnění reklamace Vám bude vystaveno písemné potvrzení, ve kterém bude uvedeno:

a)      datum, kdy jste reklamaci uplatnili;

b)      co je obsahem reklamace;

c)      jaký způsob vyřízení reklamace požadujete;

d)      Vaše kontaktní údaje pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.

7.9.       Reklamace bude vyřízena do 30 dnů od obdržení reklamace. Pokud tato lhůta marně uplyne, můžete odstoupit od Smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.

7.10.   O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem včetně potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace. Pokud je reklamace oprávněná, náleží Vám náhrada účelně vynaložených nákladů. Tyto náklady jste povinni prokázat.

7.11.   V případě, že jste podnikateli, je Vaší povinností oznámit a vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté, co jste ji mohli zjistit, nejpozději však do tří dnů od aktivace Členství.

7.12.   V případě, že jste spotřebitel, máte právo uplatit práva z vadného plnění po celou dobu trvání Členství.

8.             odstoupení od smlouvy

8.1.       K odstoupení od Smlouvy může dojít z důvodů a způsoby uvedenými v tomto článku, případně v dalších ustanoveních Podmínek, ve kterých je možnost odstoupení výslovně uvedena.

8.2.       V případě, že jste spotřebitel, tedy osoba kupující Členství mimo rámec své podnikatelské činnosti, máte v souladu s ustanovením §1829 občanského zákoníku právo odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření Smlouvy.

8.3.       Od Smlouvy můžete odstoupit jakýmkoliv prokazatelným způsobem (zejména zasláním e-mailu nebo dopisu na adresy uvedené u identifikačních údajů Provozovatele).

8.4.       Ani jako spotřebitel však nemůžete od Smlouvy odstoupit v případech, kdy je předmětem Smlouvy plnění uvedené v § 1837 Občanského zákoníku, tj. pokud jste se přihlásili k Členství.

8.5.       V případě odstoupení od Smlouvy Vám bude Cena vrácena do 14 dnů ode dne účinnosti odstoupení na účet, ze kterého byla připsána, v případě platby kartou na účet určený Vámi v odstoupení od Smlouvy.

8.6.       Jsme oprávněni odstoupit od Smlouvy kdykoliv před tím, než Vám bude aktivováno Členství, pokud existují objektivní důvody, proč není možné Členství aktivovat (zejména důvody na straně třetích osob, popřípadě technické důvody). Dále můžeme od Smlouvy odstoupit, pokud je zjevné, že jste uvedli v Objednávce záměrně nesprávné informace. V případě, že zakupujete Členství v rámci své podnikatelské činnosti, tedy jako podnikatel, můžeme od Smlouvy odstoupit kdykoli, i bez udání důvodu.

9.             Řešení sporů se spotřebiteli

9.1.       Vyřizování stížností spotřebitelů je zajišťováno prostřednictvím kontaktního e-mailu. Informaci o vyřízení stížnosti je zasílána na elektronickou adresu odesílatele.

9.2.       K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, internetová adresa: http://www.coi.cz.

9.3.       Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

10.         Závěrečná ustanovení

10.1.   Pokud jakýkoli vzájemný právní vztah obsahuje mezinárodní prvek (tedy například pokud jste členem přistupujícím k Členství mimo území České republiky), bude se vztah vždy řídit právem České republiky. Pokud jste však spotřebitelé, nejsou tímto ujednáním dotčena Vaše práva plynoucí z právních předpisů.

10.2.   Veškerá písemná korespondence bude probíhat prostřednictvím elektronické pošty. Naše e-mailová adresa je uvedena u identifikačních údajů. Doručujeme korespondenci na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě, v Uživatelském účtu nebo z níž jste nás kontaktovali.

10.3.   Smlouvu je možné měnit pouze na základě písemné dohody. My jsme oprávněni změnit a doplnit tyto Podmínky, tato změna se však nedotkne již uzavřených Smluv, ale pouze Smluv, které budou uzavřeny po účinnosti této změny.

10.4.   Smlouva je archivována u nás v elektronické podobě, ale není Vám přístupná. Vždy však potvrzení Objednávky se shrnutím Objednávky obdržíte e-mailem a budete tedy mít vždy přístup ke Smlouvě. Proto si potvrzení Objednávky uložte.

10.5.   Tyto Podmínky nabývají účinnosti dnem 1.4.2024 a nejsou apríl.

Základní informace o podmínkách ochrany osobních údajů

11.         Jaké osobní údaje zpracováváme

11.1.   Osobní údaje, které nám poskytnete vyplněním příslušných údajů do přihlašovacího formuláře za účelem zřízení přístupu ke službám WEBU v rozsahu;

Jméno, příjmení, datum narození, adresa, kontaktní údaje (e-mail), ID trenéra (je-li subjektem údajů trenér)

11.2.   Pokud si u nás zřizujete profil, potřebujeme od vás údaje, které jsou v přihlašovacím procesu označené jako povinné (jedná se především o vaše jméno a příjmení, datum narození a adresu). Pokud bychom tyto údaje neměli, mohli bychom Vás zaměnit s jiným uživatelem jiného trenéra. Dále pro účely vylepšování služeb potřebujeme vaši e-mailovou adresu, na kterou vám zašleme informace a potvrzení v závislosti na vašich aktivitách na webu.

11.3.   Vedle povinných údajů, můžete vyplnit nepovinné údaje. Ty nám pomáhají k lepšímu a efektivnějšímu poskytování služeb webu a rychlejší komunikaci s vámi. Nepovinné údaje nám poskytujete dobrovolně.

11.4.   Pokud používáte svoji platební kartu uloženou pro nákupy v rozhraní webu, disponujeme pouze neúplnými údaji o vaší platební kartě (několika prvními a posledními číslicemi platební karty přiřazené k vašemu uživatelskému účtu). Pokud chcete tyto údaje vymazat, stačí navštívit nastavení svého profilu a poté údaje o platební kartě jednoduše smazat

11.5.   Při platbě platební kartou z mobilního telefonu budete přesměrováni na zabezpečený server platební brány. Při platbě platební kartou z počítače se komunikace se serverem platební brány děje skrze tzv. iframe (tj. stránka platební brány je zobrazena přímo na našem webu bez nutnosti dalšího přesměrování). Údaje o vaší platební kartě tedy nejsou zasílány naší společnosti, ale jsou v rámci zabezpečeného přenosu odesílány přímo poskytovateli naší platební brány. Platební brána dále pro uskutečnění platby přenáší data příslušné bankovní instituci, a to opět v rámci zabezpečeného přenosu dat.

12.         Osobní údaje, které získáváme jinak než přímo od vás

12.1.   V rámci sdílení vašich výsledků dosažených ve spolupráci s vašim trenérem můžeme vaše osobní údaje zpracovávat i my. Pro účely marketingových kampaní, případně pro účely řádného splnění smlouvy je můžeme kombinovat.

12.2.   V případě, že vaše osobní údaje budou předány jinému subjektu, budeme vás o tom předem informovat včetně uvedení toho, komu osobní údaje předáváme. Pakliže někdo předá vaše osobní údaje nám, musí vás o tom rovněž předem informovat.

13.         Osobní údaje třetích osob, které nám poskytnete

13.1.   Poskytujete-li nám osobní údaje třetích osob, je vaší povinností informovat o tom dotyčnou osobu a zajistit si její souhlas s těmito podmínkami ochrany osobních údajů.

14.         Osobní údaje, které zpracováváme automaticky

14.1.   Při návštěvě naší webové stránky o vás můžeme shromažďovat určité informace, jako jsou např. IP adresa, datum a čas přístupu na naší webovou stránku, informace o vašem internetovém prohlížeči, operačním systému či nastavení vašeho jazyka. Můžeme také zpracovávat informace o vašem chování na našich webových stránkách, tj. např. jaké odkazy na našich webových stránkách navštívíte a jaký obsah webu jste si zobrazili.

14.2.   Přistupujete-li na naše webové stránky z mobilního telefonu či obdobného přístroje nebo prostřednictvím některé z našich mobilních aplikací, můžeme zpracovávat i informace o vašem mobilním zařízení (data o vašem mobilním telefonu, případné záznamy o selhání aplikace apod.)

15.         Cookies

15.1.   Automaticky zpracováváme i cookies. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete kdykoliv vypnout v Nastavení soukromí.

15.2.   Verze pro mobilní telefony a mobilní aplikace

Vstupujete-li na naše webové stránky z telefonu, tabletu či podobného zařízení, tak je pro tyto přístroje optimalizujeme. Vaše osobní údaje v takovém případě zpracováváme obdobným způsobem, jako v případě přístupu z počítače.

16.         Proč shromažďujeme a zpracováváme vaše osobní údaje

16.1.   Vaše osobní údaje zpracováváme z těchto důvodů:

a)           Nákup zboží a služeb: v prvé řadě zpracováváme vaše osobní údaje k tomu, abychom řádně vybavili a doručili vaši objednávku. Pokud nastanou jakékoliv problémy, díky vašim osobním údajům víme, na koho se můžeme obrátit.

b)           Péče o uživatele: pokud se na nás obrátíte s nějakým dotazem/problémem, musíme k jeho zodpovězení/vyřešení zpracovávat vaše údaje. V některých případech mohou být osobní údaje předány i třetím subjektům (zejména vašemu trenérovi).

c)           Uživatelský účet: díky osobním údajům, které nám poskytnete ve svém uživatelském profilu, se vám zpřístupní řada užitečných funkcí (např. pokud uvedete svůj e-mail, můžeme vás snadno informovat o všech novinkách a službách na webu).

16.2.   Marketingová činnost:

a)           E-mail marketing: e-mailová obchodní sdělení vám zasíláme na základě vašeho souhlasu. Z odběru obchodních sdělení se můžete snadno odhlásit tím, že si upravíte nastavení svého uživatelského profilu nebo nám požadavek na odhlášení napíšete na e-mail: XYZ.

b)           Telemarketing: marketingové hovory provádíme za účelem nabídky produktů a našich služeb, a s tím související marketingové komunikace. Právním titulem pro zpracování vašeho tel. čísla je buď váš souhlas, nebo alespoň náš oprávněný zájem na konvenčním přímém marketingu.

16.3.   Uživatelská hodnocení poskytnutých služeb: poté, co využijete naši službu, můžete být požádáni o její ohodnocení. Hodnocení lze vložit i z vlastní iniciativy.

16.4.   Uplatnění práv a právních nároků a kontroly orgánů veřejné moci: vaše osobní údaje můžeme rovněž zpracovávat z důvodu, že je potřebujeme k uplatnění našich práv a právních nároků. Dále můžeme vaše osobní údaje zpracovávat i z důvodu, že je potřebujeme pro účely kontrol prováděných orgány veřejné moci a z dalších obdobně závažných důvodů.

17.         Osobní údaje zpracováváme na těchto právních podkladech

17.1.   Uzavření a plnění dohody

Velkou část vašich osobních údajů potřebujeme k tomu, abychom s vámi vůbec mohli uzavřít dohodu ohledně užívání rozhraní webu a poskytování služeb, které si u nás chcete zakoupit. Jakmile je dohoda uzavřena, tak vaše osobní údaje zpracováváme k tomu, abychom řádně poskytli obsah webu a služby, včetně zakoupených služeb.

17.2.   Oprávněné zájmy

Vaše osobní údaje používáme i k tomu, abychom vám poskytli relevantní obsah, tedy obsah, který je pro vás zajímavý. Na základě oprávněného zájmu takto zpracováváme zejména osobní údaje, které zpracováváme automaticky a cookies.

17.3.   Souhlas

Pro účely zasílání obchodních sdělení (e-mail marketing) a telemarketing zpracováváme vaše osobní údaje na základě vašeho souhlasu. Pokud nám souhlas neudělíte a jste naším uživatelem, tak vám můžeme obchodní sdělení zaslat (popř. vám v rámci telemarketingu zavolat) i bez toho, abyste nám udělili váš souhlas. V každém případě však platí, že můžete takovouto marketingovou komunikaci z naší strany jednoduše zakázat tím, že si upravíte nastavení svého uživatelského profilu nebo nám nesouhlas napíšete na kontaktní e-mail.

17.4.   Předávání osobních údajů třetím subjektům

V těchto případech předáváme vaše osobní údaje třetím subjektům a vůči nim vystupujeme jako správce vašich osobních údajů.

17.5.   Poskytnutí konzultace trenérem: za účelem poskytnutí služby trenéra předáváme tomuto trenérovi

17.6.   Obchodní sdělení: v případě rozesílání obchodních sdělení (např. e-mailem či prostřednictvím SMS zprávy) nebo telemarketingu můžeme k rozesílce či telefonním hovorům využít třetí subjekt. Tento

17.7.   Uplatnění práv a právních nároků, státní orgány: K uplatnění našich práv a právních nároků můžeme vaše osobní údaje předat také advokátovi, nebo orgánu veřejné moci. Pokud nám právní řád, nebo orgán státní moci (např. Policie ČR), uloží povinnost, abychom mu předali vaše osobní údaje, musíme tak učinit.

18.         Jak dlouho vaše osobní údaje zpracováváme?

18.1.   V prvé řadě budeme vaše údaje zpracovávat po celou dobu trvání dohody a existence vašeho profilu.

18.2.   V případě zpracovávání osobních údajů, ke kterému byl udělen souhlas, budou vaše osobní údaje obecně zpracovávány po dobu 5 let, nebo do odvolání takového souhlasu.

18.3.   V případě, že se přihlásíte k odběru obchodních sdělení, tak vaše osobní údaje budeme zpracovávat po dobu 5 let, popř. do doby vyslovení vašeho nesouhlasu s jejich dalším zasíláním.

18.4.   Dále upozorňujeme, že ty osobní údaje, které jsou nezbytné pro řádné poskytnutí služeb, resp. pro splnění všech našich povinností, ať již tyto povinnosti vyplývají z dohody či z obecně závazných právních předpisů, musíme zpracovávat bez ohledu na vámi udělený souhlas po dobu stanovenou příslušnými právními předpisy či v souladu s nimi.

18.5.   Údaje získané prostřednictvím založeného profilu či jiným obdobným způsobem, zpracováváme po dobu využívání našich služeb a dále obvykle 5 let po jejich zrušení. Následně jsou obvykle ukládány po přiměřenou dobu pouze základní identifikační údaje a údaj o tom, z jakého důvodu byl profil zrušen či údaje tvořící součást provozních záloh.

18.6.   Cookies: cookies zahrnující chování uživatele mažeme po 30 dnech s tím, že starší data jsou dostupná v anonymizované podobě v Google Analytics.

19.         Zabezpečení osobních údajů

19.1.   Vaše osobní údaje jsou u nás v bezpečí. Abychom zamezili neoprávněnému přístupu a zneužití vašich osobních údajů, zavedli jsme přiměřená opatření jak technického, tak organizačního rázu.

19.2.   Veškerá komunikace mezi vaším zařízením a našimi webovými servery je šifrovaná. Přihlašovací údaje jsou zahashované a všechna vaše data jsou uložena pouze na serverech v zabezpečených datových centrech s omezeným, pečlivě kontrolovaným a auditovaným přístupem.

19.3.   Snažíme se používat taková bezpečností opatření, která s ohledem na aktuální stav technologií poskytují dostatečné zabezpečení. Přijatá bezpečnostní opatření jsou pak pravidelně aktualizována.

19.4.   Zabezpečení hesel

Vaše hesla pro vstup do profilu splňují obecně doporučované požadavky na délku a komplexnost, jež přispívá k větší bezpečnosti snížením možnosti prolomení.

19.5.   Osobní údaje osob mladší 18 let

Náš web není určen pro osoby mladší 18 let. Osoba mladší 18 let nemůže náš web užívat, nebude-li mít právě pro zřízení profilu souhlas zákonného zástupce nebo poručníka.

20.         Jaká máte práva v souvislosti s ochranou vašich osobních údajů

20.1.   Ve vztahu k vašim osobním údajům máte zejména právo kdykoliv odvolat svůj souhlas se zpracováním osobních údajů, právo opravit či doplnit své osobní údaje, právo požadovat omezení jejich zpracování, právo vznést námitku či stížnost proti zpracovávání vašich osobních údajů, právo na přístup k vašim osobním údajům, právo požadovat přenesení vašich osobních údajů, právo být informován o porušení zabezpečení vašich osobních údajů a za určitých podmínek také právo na výmaz některých osobních údajů, které v souvislosti s vámi zpracováváme (tzv. právo být „zapomenut“).

20.2.   Své osobní údaje máte pod kontrolou především prostřednictvím vašeho profilu, který je editovatelný. Můžete zde mazat, resp. měnit základní informace o vaší osobě a měnit nastavení ohledně zasílání obchodních sdělení (popř. se z odběru obchodních sdělení odhlásit) apod.

20.3.   Případně nás můžete kontaktovat prostřednictvím našeho e-mailu

20.4.   Současně máte právo na přístup k těmto informacím týkajících se vašich osobních údajů:

a)           Jaké jsou účely zpracování vašich osobních údajů

b)           Jaké jsou kategorie dotčených osobních údajů

c)           Kdo, kromě nás, jsou příjemci vašich osobních údajů

d)           Plánovaná doba, po kterou budou vaše osobní údaje uloženy

e)           Zdali máte právo požadovat od nás opravu nebo výmaz vašich osobních údajů nebo omezení jejich zpracování nebo vznést námitku proti tomuto zpracování

20.5.   Právo na výmaz máte v těchto případech:

a)           Osobní údaje již nejsou potřebné pro účely, pro které byly zpracovávány

b)           Odvolal/a jste svůj souhlas, na jehož základě byly údaje zpracovány a neexistuje žádný další právní důvod pro jejich zpracování

c)           Vznesl/a jste námitku proti zpracování osobních údajů a máte za to, že při posouzení námitky vyjde najevo, že v konkrétní situaci převažuje váš zájem nad naším zájmem na zpracování těchto osobních údajů

d)           Osobní údaje jsou zpracovány protiprávně

e)           Povinnost výmazu stanoví zvláštní právní předpis

f)            Jedná se osobní údaje osob mladších 18 let

20.6.   Vznesení námitky

Některé vaše osobní údaje zpracováváme na základě našeho oprávněného zájmu. Pokud na vaší straně budou existovat konkrétní důvody, můžete vznést námitku proti zpracovávání těchto vašich osobních údajů. Tuto námitku můžete vznést prostřednictvím našeho e-mailu.

20.7.   Omezení zpracování

Pokud (a) popíráte přesnost vašich osobních údajů, (b) vaše osobní údaje jsou zpracovávány protiprávně, (c) my již vaše osobní údaje nepotřebujeme pro účely zpracování, ale vy je potřebujete pro určení, výkon nebo obhajobu vašich právních nároků, nebo pokud jste (d) vznesl/a námitku dle předchozího bodu, tak máte právo na to, abychom omezili zpracování vašich osobních údajů.

V takovém případě můžeme vaše osobní údaje zpracovávat pouze s vaším souhlasem (s výjimkou uložení či zálohy předmětných osobních údajů).

21.         Podání stížnosti

21.1.   Máte-li za to, že vaše osobní údaje zpracováváme protiprávně, máte rovněž právo podat stížnost příslušnému dozorovému úřadu. Vedoucím dozorovým úřadem, který je příslušný pro otázky zpracování osobních údajů, je český Úřad pro ochranu osobních údajů. Budeme však rádi, pokud budete případné chyby řešit nejprve s námi. Vždy nás můžete snadno kontaktovat prostřednictvím našeho e-mailu nebo prostřednictvím svého trenéra.

 

 

 

 

Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují užívání webových stránek www.klubvyzivy.cz třetími osobami (uživateli), (dále jen „Podmínky“).

Před užitím webových stránek www.klubvyzivy.cz je potřeba se nejprve seznámit s těmito Podmínkami. 

1.      ÚVODEM

1.1.       Vlastníkem a provozovatelem webových stránek www.klubvyzivy.cz je Rudolf Tkáčik, IČO 01446703, se sídlem Sluneční stráň 831, Stará Ves nad Ondřejnicí (dále jen „Provozovatel“), která je oprávněna v souladu s právními předpisy k jejich šíření. 

1.2.       Jakékoliv další šíření obsahu webové stránky www.klubvyzivy.cz pro jinou než osobní potřebu, zejména formou kopírování či dalšího zpracování bez předchozího písemného souhlasu Provozovatele jsou zakázány. Poruší-li takto uživatel webové stránky www.klubvyzivy.cz tento zákaz a Provozovateli tímto vznikne újma, vzniká straně poškozené nárok na náhradu škody ve smyslu ust. § 2913 an. zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.

1.3.       Na webových stránkách www.klubvyzivy.cz mohou být data, která jsou výsledkem činnosti třetích osob, které jsou jejich autory. Na tato data se aplikují platné právní předpisy, zejména nesmí být tento obsah šířen, kopírován či měněn.

1.4.       Obsah webových stránek www.klubvyzivy.cz je mmj. informativního charakteru. Jejich provozováním Provozovatel neposkytuje odborné lékařské rady týkající se výživy ani jiné nutričně terapeutické služby ve smyslu českých právních předpisů. Provozovatel neodpovídá za správnost či úplnost obsahu stránek www.klubvyzivy.cz, a z toho vyplývající jakékoliv újmy vzniklé v souvislosti s používáním webových stránek www.klubvyzivy.cz. Každý uživatel bere na vědomí, že obsah webových stránek www.klubvyzivy.cz slouží k seznámení uživatelů se zkušenostmi trenérů a jiných uživatelů především vztažených k programům Herbalife pro regulaci váhy. Tyto programy pro regulaci váhy zahrnují mmj. vyváženou stravu, pravidelné cvičení a vhodný příjem tekutin, v případě potřeby výživové doplňky a vhodný odpočinek. Individuální výsledky se budou lišit. Produkty nejsou určeny k diagnostice, léčbě, odstranění ani prevenci chorob.

1.5.       Provozovatel si vyhrazuje právo kdykoliv, a to i bez předchozího upozornění měnit či odstraňovat obsah webové stránky www.klubvyzivy.cz. Provozovatel dále nenese odpovědnost za obsah vytvořený uživateli jako komentář či příspěvek do diskuze a vyhrazuje si právo odstranit nevhodné komentáře.

Podmínky e-shopu webové stránky www.klubvyzivy.cz (dále jen „Web“)

2.      NĚKTERÉ DEFINICE

2.1.       Cena je finanční částka, kterou budete hradit za Členství;

2.2.       Členství je zpřístupnění části obsahu Webu.

2.3.       DPH je daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů;

2.4.       Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na Cenu;

2.5.       Objednávka je Váš závazný návrh na uzavření Smlouvy o koupi Členství s Provozovatelem;

2.6.       Provozovatel/My je provozovatel Webu jak je uvedenou na začátku těchto Podmínek, označený ve smlouvě jako prodávající;

2.7.       Trenér  je osoba, která Členům poskytuje výživový program Herbalife;

2.8.       Uživatelský účet je účet zřízený na základě Vámi sdělených údajů, jež umožňuje uchování zadaných údajů a uchovávání historie zakoupených Členství a uzavřených Smluv;

2.9.       Vy jste osoba nakupující na Webu (dále jen „Člen“), právními předpisy pro účely Smlouvy označovaná jako kupující;

3.             Obecná ustanovení a poučení

3.1.       Koupě Členství je možná jen přes Web.

3.2.       Při nákupu Členství je Vaše povinnost poskytnout nám všechny informace správně a pravdivě. Informace, které jste nám poskytli v Objednávce budou považovány za správné a pravdivé.

3.3.       Web umožňuje Členům přidávat komentáře k určeným částem obsahu. Komentáře jsou námi moderovány, a u každého komentáře je informace o jeho autorovi.

4.             UZAVŘENÍ SMLOUVY

4.1.       Smlouvu s námi je možné uzavřít pouze v českém jazyce.

4.2.       Smlouva je uzavírána na dálku prostřednictvím Webu, přičemž náklady na použití komunikačních prostředků na dálku hradíte Vy. Tyto náklady se však nijak neliší od základní sazby, kterou hradíte za používání těchto prostředků (tedy zejména za přístup k internetu), žádné další náklady nad rámec Ceny nemusíte očekávat. Odesláním Objednávky souhlasíte s tím, že byly využity prostředky komunikace na dálku.

4.3.       K tomu, aby bylo možné Smlouvu uzavřít, je třeba, abyste na Webu vytvořili Objednávku. Objednávka vyžaduje následující údaje:

a)        Výběr Členství;

b)        Informace o Ceně, množství a způsob platby;

c)        Vaše identifikační a kontaktní údaje sloužící k tomu, abychom mohli řádně aktivovat příslušné Členství, zejména tedy jméno, příjmení, doručovací adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu.

4.4.       Po odeslání Objednávky je zobrazeno Potvrzení objednávky se zadanými údaji. Po provedení kontroly prostřednictvím stisku tlačítka „Objednat s povinností platby“ Objednávku dokončíte. Stiskem tlačítka potvrzujete Váš souhlas s těmito Podmínkami a se zpracováním Vašich osobních údajů. Po stisku tlačítka „Objednat s povinností platby“ budou všechny vyplněné informace odeslány přímo nám.

4.5.       Vaši Objednávku Vám v co nejkratší době poté, kdy nám bude doručena, systém potvrdí zprávou odeslanou na Vaši e-mailovou adresu zadanou v Objednávce. V Potvrzení bude shrnutí Objednávky. Potvrzením Objednávky dochází k uzavření Smlouvy. Po zaplacení Ceny Vám bude zprávou odeslanou na Vaši e-mailovou adresu zadanou v Objednávce zaslána faktura a následně přístupové údaje k Členství.

4.6.       Mohou nastat i případy, kdy nebude možné Objednávku potvrdit. Jedná se zejména o situace, kdy Členství není dostupné nebo o technické důvody. V případě, že nastane jakýkoli důvod, pro který  nebude Objednávka potvrzena, kontaktujte nás prostřednictvím kontaktního e-mailu, popřípadě telefonicky. Obratem prověříme tento Váš případ.

4.7.       V případě, že v rámci Webu nebo v Objednávce bude uvedena zjevně chybná Cena, vyhrazujeme si právo Členství zrušit nebo neaktivovat, a to i v případě, kdy jste obdrželi potvrzení Objednávky, a tedy došlo k uzavření Smlouvy. V takové situaci Vás obratem kontaktujeme s návrhem nové Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Nová Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy nabídku potvrdíte. Za zjevnou chybu v Ceně se považuje například situace, kdy u Ceny chybí či přebývá cifra.

4.8.       V případě, kdy dojde k uzavření Smlouvy, Vám vzniká závazek k zaplacení Ceny.

5.             Uživatelský účet

5.1.       Na základě Vaší registrace na Webu můžete přistupovat do svého Uživatelského účtu.

5.2.       Při registraci Uživatelského účtu je Vaše povinnost uvést správně a pravdivě všechny zadávané údaje a v případě změny je aktualizovat.

5.3.       Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Ohledně těchto přístupových je Vaší povinností zachovávat mlčenlivost a nikomu tyto údaje neposkytovat. V případě, že dojde k jejich zneužití, neneseme za to žádnou odpovědnost.

5.4.       Uživatelský účet je osobní, a nejste tedy oprávněni umožnit jeho využívání třetím osobám.

5.5.       Váš Uživatelský účet může být zrušen, a to zejména v případě, nebudete-li využívat program svého Trenéra, či v případě, kdy porušíte své povinnosti dle Smlouvy.

5.6.       Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení.

6.             CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY, VÝHRADA VLASTNICKÉHO PRÁVA

6.1.       Cena je vždy uvedena na Webu, v návrhu Objednávky a samozřejmě ve Smlouvě. V případě rozporu mezi Cenou uvedenou na Webu a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky se uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, která bude vždy totožná s cenou ve Smlouvě.

6.2.       Cena je uvedena včetně DPH včetně veškerých poplatků stanovených zákonem.

6.3.       Platba Ceny následuje po uzavření Smlouvy a před aktivováním Členství. Úhradu Ceny můžete provést následujícími způsoby:

a)      Bankovním převodem. Informace pro provedení platby Vám zašleme v rámci potvrzení Objednávky.

b)      Kartou online. V takovém případě probíhá platba přes platební bránu Stripe nebo GoPay, přičemž platba se řídí podmínkami té které platební brány, které jsou dostupné na adrese: www.stripe.com, www.gopay.com.

6.4.       Faktura bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení Ceny a bude zaslána na Vaši e-mailovou adresu.

6.5.       K aktivaci Vašeho Členství dojde až poté, co zaplatíte Cenu. V případě platby bankovním převodem je Cena zaplacena připsáním na náš účet, v ostatních případech je zaplacena v okamžik provedení platby.

7.             PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

7.1.       Zaručujeme funkčnost a přístupnost Členství na Webu následovně:

a)      Členství odpovídá ujednanému popisu, druhu, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;

b)      je vhodné k účelu, pro který ho požadujete a s nímž souhlasíme;

c)      je dodáno s potřebným vysvětlením možností využití;

d)      je vhodné k účelu, k němuž se Zboží tohoto druhu obvykle používá;

7.2.       Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b Občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

7.3.       Budete-li mít za to, že Členství má vadu, zejména že nesplňuje závazek dle 6.1, můžete nám takovou vadu oznámit a uplatnit práva z vadného plnění zasláním sdělení na kontaktní e-mail. V uplatnění práva z vadného plnění je třeba zvolit, jak chcete vadu vyřešit, přičemž tuto volbu nemůžete následně změnit. Vaši reklamaci vyřídíme v souladu s Vámi uplatněným právem z vadného plnění.

7.4.       Má-li Členství vadu, máte následující práva:

a)      na odstranění vady úpravou Členství, nebo

b)      zpřístupněním ujednaného obsahu části Webu;

7.5.       Dále máte právo na:

a)      přiměřenou slevu z Ceny; nebo

b)      odstoupení od Smlouvy,

jestliže:

a)      odmítneme vadu odstranit nebo ji neodstraníme v souladu s právními předpisy;

b)      se vada projeví opakovaně,

c)      je vada podstatným porušením Smlouvy.

7.6.       Právo na odstoupení od Smlouvy nenáleží v případě, je-li vada Členství nevýznamná.

7.7.       V případě, že je vada způsobena Vaším zaviněním, práva z vadného plnění Vám nenáleží.

7.8.       Při uplatnění reklamace Vám bude vystaveno písemné potvrzení, ve kterém bude uvedeno:

a)      datum, kdy jste reklamaci uplatnili;

b)      co je obsahem reklamace;

c)      jaký způsob vyřízení reklamace požadujete;

d)      Vaše kontaktní údaje pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.

7.9.       Reklamace bude vyřízena do 30 dnů od obdržení reklamace. Pokud tato lhůta marně uplyne, můžete odstoupit od Smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.

7.10.   O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem včetně potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace. Pokud je reklamace oprávněná, náleží Vám náhrada účelně vynaložených nákladů. Tyto náklady jste povinni prokázat.

7.11.   V případě, že jste podnikateli, je Vaší povinností oznámit a vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté, co jste ji mohli zjistit, nejpozději však do tří dnů od aktivace Členství.

7.12.   V případě, že jste spotřebitel, máte právo uplatit práva z vadného plnění po celou dobu trvání Členství.

8.             odstoupení od smlouvy

8.1.       K odstoupení od Smlouvy může dojít z důvodů a způsoby uvedenými v tomto článku, případně v dalších ustanoveních Podmínek, ve kterých je možnost odstoupení výslovně uvedena.

8.2.       V případě, že jste spotřebitel, tedy osoba kupující Členství mimo rámec své podnikatelské činnosti, máte v souladu s ustanovením §1829 občanského zákoníku právo odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření Smlouvy.

8.3.       Od Smlouvy můžete odstoupit jakýmkoliv prokazatelným způsobem (zejména zasláním e-mailu nebo dopisu na adresy uvedené u identifikačních údajů Provozovatele).

8.4.       Ani jako spotřebitel však nemůžete od Smlouvy odstoupit v případech, kdy je předmětem Smlouvy plnění uvedené v § 1837 Občanského zákoníku, tj. pokud jste se přihlásili k Členství.

8.5.       V případě odstoupení od Smlouvy Vám bude Cena vrácena do 14 dnů ode dne účinnosti odstoupení na účet, ze kterého byla připsána, v případě platby kartou na účet určený Vámi v odstoupení od Smlouvy.

8.6.       Jsme oprávněni odstoupit od Smlouvy kdykoliv před tím, než Vám bude aktivováno Členství, pokud existují objektivní důvody, proč není možné Členství aktivovat (zejména důvody na straně třetích osob, popřípadě technické důvody). Dále můžeme od Smlouvy odstoupit, pokud je zjevné, že jste uvedli v Objednávce záměrně nesprávné informace. V případě, že zakupujete Členství v rámci své podnikatelské činnosti, tedy jako podnikatel, můžeme od Smlouvy odstoupit kdykoli, i bez udání důvodu.

9.             Řešení sporů se spotřebiteli

9.1.       Vyřizování stížností spotřebitelů je zajišťováno prostřednictvím kontaktního e-mailu. Informaci o vyřízení stížnosti je zasílána na elektronickou adresu odesílatele.

9.2.       K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, internetová adresa: http://www.coi.cz.

9.3.       Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

10.         Závěrečná ustanovení

10.1.   Pokud jakýkoli vzájemný právní vztah obsahuje mezinárodní prvek (tedy například pokud jste členem přistupujícím k Členství mimo území České republiky), bude se vztah vždy řídit právem České republiky. Pokud jste však spotřebitelé, nejsou tímto ujednáním dotčena Vaše práva plynoucí z právních předpisů.

10.2.   Veškerá písemná korespondence bude probíhat prostřednictvím elektronické pošty. Naše e-mailová adresa je uvedena u identifikačních údajů. Doručujeme korespondenci na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě, v Uživatelském účtu nebo z níž jste nás kontaktovali.

10.3.   Smlouvu je možné měnit pouze na základě písemné dohody. My jsme oprávněni změnit a doplnit tyto Podmínky, tato změna se však nedotkne již uzavřených Smluv, ale pouze Smluv, které budou uzavřeny po účinnosti této změny.

10.4.   Smlouva je archivována u nás v elektronické podobě, ale není Vám přístupná. Vždy však potvrzení Objednávky se shrnutím Objednávky obdržíte e-mailem a budete tedy mít vždy přístup ke Smlouvě. Proto si potvrzení Objednávky uložte.

10.5.   Tyto Podmínky nabývají účinnosti dnem 1.4.2024 a nejsou apríl.

Základní informace o podmínkách ochrany osobních údajů

11.         Jaké osobní údaje zpracováváme

11.1.   Osobní údaje, které nám poskytnete vyplněním příslušných údajů do přihlašovacího formuláře za účelem zřízení přístupu ke službám WEBU v rozsahu;

Jméno, příjmení, datum narození, adresa, kontaktní údaje (e-mail), ID trenéra (je-li subjektem údajů trenér)

11.2.   Pokud si u nás zřizujete profil, potřebujeme od vás údaje, které jsou v přihlašovacím procesu označené jako povinné (jedná se především o vaše jméno a příjmení, datum narození a adresu). Pokud bychom tyto údaje neměli, mohli bychom Vás zaměnit s jiným uživatelem jiného trenéra. Dále pro účely vylepšování služeb potřebujeme vaši e-mailovou adresu, na kterou vám zašleme informace a potvrzení v závislosti na vašich aktivitách na webu.

11.3.   Vedle povinných údajů, můžete vyplnit nepovinné údaje. Ty nám pomáhají k lepšímu a efektivnějšímu poskytování služeb webu a rychlejší komunikaci s vámi. Nepovinné údaje nám poskytujete dobrovolně.

11.4.   Pokud používáte svoji platební kartu uloženou pro nákupy v rozhraní webu, disponujeme pouze neúplnými údaji o vaší platební kartě (několika prvními a posledními číslicemi platební karty přiřazené k vašemu uživatelskému účtu). Pokud chcete tyto údaje vymazat, stačí navštívit nastavení svého profilu a poté údaje o platební kartě jednoduše smazat

11.5.   Při platbě platební kartou z mobilního telefonu budete přesměrováni na zabezpečený server platební brány. Při platbě platební kartou z počítače se komunikace se serverem platební brány děje skrze tzv. iframe (tj. stránka platební brány je zobrazena přímo na našem webu bez nutnosti dalšího přesměrování). Údaje o vaší platební kartě tedy nejsou zasílány naší společnosti, ale jsou v rámci zabezpečeného přenosu odesílány přímo poskytovateli naší platební brány. Platební brána dále pro uskutečnění platby přenáší data příslušné bankovní instituci, a to opět v rámci zabezpečeného přenosu dat.

12.         Osobní údaje, které získáváme jinak než přímo od vás

12.1.   V rámci sdílení vašich výsledků dosažených ve spolupráci s vašim trenérem můžeme vaše osobní údaje zpracovávat i my. Pro účely marketingových kampaní, případně pro účely řádného splnění smlouvy je můžeme kombinovat.

12.2.   V případě, že vaše osobní údaje budou předány jinému subjektu, budeme vás o tom předem informovat včetně uvedení toho, komu osobní údaje předáváme. Pakliže někdo předá vaše osobní údaje nám, musí vás o tom rovněž předem informovat.

13.         Osobní údaje třetích osob, které nám poskytnete

13.1.   Poskytujete-li nám osobní údaje třetích osob, je vaší povinností informovat o tom dotyčnou osobu a zajistit si její souhlas s těmito podmínkami ochrany osobních údajů.

14.         Osobní údaje, které zpracováváme automaticky

14.1.   Při návštěvě naší webové stránky o vás můžeme shromažďovat určité informace, jako jsou např. IP adresa, datum a čas přístupu na naší webovou stránku, informace o vašem internetovém prohlížeči, operačním systému či nastavení vašeho jazyka. Můžeme také zpracovávat informace o vašem chování na našich webových stránkách, tj. např. jaké odkazy na našich webových stránkách navštívíte a jaký obsah webu jste si zobrazili.

14.2.   Přistupujete-li na naše webové stránky z mobilního telefonu či obdobného přístroje nebo prostřednictvím některé z našich mobilních aplikací, můžeme zpracovávat i informace o vašem mobilním zařízení (data o vašem mobilním telefonu, případné záznamy o selhání aplikace apod.)

15.         Cookies

15.1.   Automaticky zpracováváme i cookies. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete kdykoliv vypnout v Nastavení soukromí.

15.2.   Verze pro mobilní telefony a mobilní aplikace

Vstupujete-li na naše webové stránky z telefonu, tabletu či podobného zařízení, tak je pro tyto přístroje optimalizujeme. Vaše osobní údaje v takovém případě zpracováváme obdobným způsobem, jako v případě přístupu z počítače.

16.         Proč shromažďujeme a zpracováváme vaše osobní údaje

16.1.   Vaše osobní údaje zpracováváme z těchto důvodů:

a)           Nákup zboží a služeb: v prvé řadě zpracováváme vaše osobní údaje k tomu, abychom řádně vybavili a doručili vaši objednávku. Pokud nastanou jakékoliv problémy, díky vašim osobním údajům víme, na koho se můžeme obrátit.

b)           Péče o uživatele: pokud se na nás obrátíte s nějakým dotazem/problémem, musíme k jeho zodpovězení/vyřešení zpracovávat vaše údaje. V některých případech mohou být osobní údaje předány i třetím subjektům (zejména vašemu trenérovi).

c)           Uživatelský účet: díky osobním údajům, které nám poskytnete ve svém uživatelském profilu, se vám zpřístupní řada užitečných funkcí (např. pokud uvedete svůj e-mail, můžeme vás snadno informovat o všech novinkách a službách na webu).

16.2.   Marketingová činnost:

a)           E-mail marketing: e-mailová obchodní sdělení vám zasíláme na základě vašeho souhlasu. Z odběru obchodních sdělení se můžete snadno odhlásit tím, že si upravíte nastavení svého uživatelského profilu nebo nám požadavek na odhlášení napíšete na e-mail: XYZ.

b)           Telemarketing: marketingové hovory provádíme za účelem nabídky produktů a našich služeb, a s tím související marketingové komunikace. Právním titulem pro zpracování vašeho tel. čísla je buď váš souhlas, nebo alespoň náš oprávněný zájem na konvenčním přímém marketingu.

16.3.   Uživatelská hodnocení poskytnutých služeb: poté, co využijete naši službu, můžete být požádáni o její ohodnocení. Hodnocení lze vložit i z vlastní iniciativy.

16.4.   Uplatnění práv a právních nároků a kontroly orgánů veřejné moci: vaše osobní údaje můžeme rovněž zpracovávat z důvodu, že je potřebujeme k uplatnění našich práv a právních nároků. Dále můžeme vaše osobní údaje zpracovávat i z důvodu, že je potřebujeme pro účely kontrol prováděných orgány veřejné moci a z dalších obdobně závažných důvodů.

17.         Osobní údaje zpracováváme na těchto právních podkladech

17.1.   Uzavření a plnění dohody

Velkou část vašich osobních údajů potřebujeme k tomu, abychom s vámi vůbec mohli uzavřít dohodu ohledně užívání rozhraní webu a poskytování služeb, které si u nás chcete zakoupit. Jakmile je dohoda uzavřena, tak vaše osobní údaje zpracováváme k tomu, abychom řádně poskytli obsah webu a služby, včetně zakoupených služeb.

17.2.   Oprávněné zájmy

Vaše osobní údaje používáme i k tomu, abychom vám poskytli relevantní obsah, tedy obsah, který je pro vás zajímavý. Na základě oprávněného zájmu takto zpracováváme zejména osobní údaje, které zpracováváme automaticky a cookies.

17.3.   Souhlas

Pro účely zasílání obchodních sdělení (e-mail marketing) a telemarketing zpracováváme vaše osobní údaje na základě vašeho souhlasu. Pokud nám souhlas neudělíte a jste naším uživatelem, tak vám můžeme obchodní sdělení zaslat (popř. vám v rámci telemarketingu zavolat) i bez toho, abyste nám udělili váš souhlas. V každém případě však platí, že můžete takovouto marketingovou komunikaci z naší strany jednoduše zakázat tím, že si upravíte nastavení svého uživatelského profilu nebo nám nesouhlas napíšete na kontaktní e-mail.

17.4.   Předávání osobních údajů třetím subjektům

V těchto případech předáváme vaše osobní údaje třetím subjektům a vůči nim vystupujeme jako správce vašich osobních údajů.

17.5.   Poskytnutí konzultace trenérem: za účelem poskytnutí služby trenéra předáváme tomuto trenérovi

17.6.   Obchodní sdělení: v případě rozesílání obchodních sdělení (např. e-mailem či prostřednictvím SMS zprávy) nebo telemarketingu můžeme k rozesílce či telefonním hovorům využít třetí subjekt. Tento

17.7.   Uplatnění práv a právních nároků, státní orgány: K uplatnění našich práv a právních nároků můžeme vaše osobní údaje předat také advokátovi, nebo orgánu veřejné moci. Pokud nám právní řád, nebo orgán státní moci (např. Policie ČR), uloží povinnost, abychom mu předali vaše osobní údaje, musíme tak učinit.

18.         Jak dlouho vaše osobní údaje zpracováváme?

18.1.   V prvé řadě budeme vaše údaje zpracovávat po celou dobu trvání dohody a existence vašeho profilu.

18.2.   V případě zpracovávání osobních údajů, ke kterému byl udělen souhlas, budou vaše osobní údaje obecně zpracovávány po dobu 5 let, nebo do odvolání takového souhlasu.

18.3.   V případě, že se přihlásíte k odběru obchodních sdělení, tak vaše osobní údaje budeme zpracovávat po dobu 5 let, popř. do doby vyslovení vašeho nesouhlasu s jejich dalším zasíláním.

18.4.   Dále upozorňujeme, že ty osobní údaje, které jsou nezbytné pro řádné poskytnutí služeb, resp. pro splnění všech našich povinností, ať již tyto povinnosti vyplývají z dohody či z obecně závazných právních předpisů, musíme zpracovávat bez ohledu na vámi udělený souhlas po dobu stanovenou příslušnými právními předpisy či v souladu s nimi.

18.5.   Údaje získané prostřednictvím založeného profilu či jiným obdobným způsobem, zpracováváme po dobu využívání našich služeb a dále obvykle 5 let po jejich zrušení. Následně jsou obvykle ukládány po přiměřenou dobu pouze základní identifikační údaje a údaj o tom, z jakého důvodu byl profil zrušen či údaje tvořící součást provozních záloh.

18.6.   Cookies: cookies zahrnující chování uživatele mažeme po 30 dnech s tím, že starší data jsou dostupná v anonymizované podobě v Google Analytics.

19.         Zabezpečení osobních údajů

19.1.   Vaše osobní údaje jsou u nás v bezpečí. Abychom zamezili neoprávněnému přístupu a zneužití vašich osobních údajů, zavedli jsme přiměřená opatření jak technického, tak organizačního rázu.

19.2.   Veškerá komunikace mezi vaším zařízením a našimi webovými servery je šifrovaná. Přihlašovací údaje jsou zahashované a všechna vaše data jsou uložena pouze na serverech v zabezpečených datových centrech s omezeným, pečlivě kontrolovaným a auditovaným přístupem.

19.3.   Snažíme se používat taková bezpečností opatření, která s ohledem na aktuální stav technologií poskytují dostatečné zabezpečení. Přijatá bezpečnostní opatření jsou pak pravidelně aktualizována.

19.4.   Zabezpečení hesel

Vaše hesla pro vstup do profilu splňují obecně doporučované požadavky na délku a komplexnost, jež přispívá k větší bezpečnosti snížením možnosti prolomení.

19.5.   Osobní údaje osob mladší 18 let

Náš web není určen pro osoby mladší 18 let. Osoba mladší 18 let nemůže náš web užívat, nebude-li mít právě pro zřízení profilu souhlas zákonného zástupce nebo poručníka.

20.         Jaká máte práva v souvislosti s ochranou vašich osobních údajů

20.1.   Ve vztahu k vašim osobním údajům máte zejména právo kdykoliv odvolat svůj souhlas se zpracováním osobních údajů, právo opravit či doplnit své osobní údaje, právo požadovat omezení jejich zpracování, právo vznést námitku či stížnost proti zpracovávání vašich osobních údajů, právo na přístup k vašim osobním údajům, právo požadovat přenesení vašich osobních údajů, právo být informován o porušení zabezpečení vašich osobních údajů a za určitých podmínek také právo na výmaz některých osobních údajů, které v souvislosti s vámi zpracováváme (tzv. právo být „zapomenut“).

20.2.   Své osobní údaje máte pod kontrolou především prostřednictvím vašeho profilu, který je editovatelný. Můžete zde mazat, resp. měnit základní informace o vaší osobě a měnit nastavení ohledně zasílání obchodních sdělení (popř. se z odběru obchodních sdělení odhlásit) apod.

20.3.   Případně nás můžete kontaktovat prostřednictvím našeho e-mailu

20.4.   Současně máte právo na přístup k těmto informacím týkajících se vašich osobních údajů:

a)           Jaké jsou účely zpracování vašich osobních údajů

b)           Jaké jsou kategorie dotčených osobních údajů

c)           Kdo, kromě nás, jsou příjemci vašich osobních údajů

d)           Plánovaná doba, po kterou budou vaše osobní údaje uloženy

e)           Zdali máte právo požadovat od nás opravu nebo výmaz vašich osobních údajů nebo omezení jejich zpracování nebo vznést námitku proti tomuto zpracování

20.5.   Právo na výmaz máte v těchto případech:

a)           Osobní údaje již nejsou potřebné pro účely, pro které byly zpracovávány

b)           Odvolal/a jste svůj souhlas, na jehož základě byly údaje zpracovány a neexistuje žádný další právní důvod pro jejich zpracování

c)           Vznesl/a jste námitku proti zpracování osobních údajů a máte za to, že při posouzení námitky vyjde najevo, že v konkrétní situaci převažuje váš zájem nad naším zájmem na zpracování těchto osobních údajů

d)           Osobní údaje jsou zpracovány protiprávně

e)           Povinnost výmazu stanoví zvláštní právní předpis

f)            Jedná se osobní údaje osob mladších 18 let

20.6.   Vznesení námitky

Některé vaše osobní údaje zpracováváme na základě našeho oprávněného zájmu. Pokud na vaší straně budou existovat konkrétní důvody, můžete vznést námitku proti zpracovávání těchto vašich osobních údajů. Tuto námitku můžete vznést prostřednictvím našeho e-mailu.

20.7.   Omezení zpracování

Pokud (a) popíráte přesnost vašich osobních údajů, (b) vaše osobní údaje jsou zpracovávány protiprávně, (c) my již vaše osobní údaje nepotřebujeme pro účely zpracování, ale vy je potřebujete pro určení, výkon nebo obhajobu vašich právních nároků, nebo pokud jste (d) vznesl/a námitku dle předchozího bodu, tak máte právo na to, abychom omezili zpracování vašich osobních údajů.

V takovém případě můžeme vaše osobní údaje zpracovávat pouze s vaším souhlasem (s výjimkou uložení či zálohy předmětných osobních údajů).

21.         Podání stížnosti

21.1.   Máte-li za to, že vaše osobní údaje zpracováváme protiprávně, máte rovněž právo podat stížnost příslušnému dozorovému úřadu. Vedoucím dozorovým úřadem, který je příslušný pro otázky zpracování osobních údajů, je český Úřad pro ochranu osobních údajů. Budeme však rádi, pokud budete případné chyby řešit nejprve s námi. Vždy nás můžete snadno kontaktovat prostřednictvím našeho e-mailu nebo prostřednictvím svého trenéra.